Project Description

MENȚIUNI

Ai în plan o modificare în cadrul societății? Suntem aici să o punem în aplicare, conform cerințelor tale.

0
modificări operate

Onorariu mențiuni PFA, II, IF: 200 lei

Onorarii mențiuni SRL

Onorarii de bază pentru SRL cu asociat unic, urmând ca pentru fiecare asociat suplimentar să se adauge suma de 60 lei.
Pentru mai multe modificări în cadrul aceluiași dosar, vă rugăm să ne contactați, pentru o ofertă personalizată.

  • Prelungire durată sediu social: 250 lei

  • Deschidere punct de lucru: 250 lei

  • Prelungire durată punct de lucru: 200 lei

  • Închidere punct de lucru: 150 lei

  • Suspendare/reluare activitate: 350 lei

  • Schimbare sediu social: 420 lei

  • Schimbare denumire: 420 lei

  • Schimbare formă juridică, din SRL-D în SRL: 420 lei

  • Prelungire durată de funcționare: 420 lei

  • Schimbare obiect principal de activitate: 420 lei
    Include autorizarea activității la sediul social/punct de lucru/beneficiari.

  • Extindere obiect secundar de activitate: 420 lei
    Include extinderea cu până la 5 coduri CAEN și autorizarea acestora la sediul social/punct de lucru/beneficiari. Pentru extinderea cu mai multe coduri CAEN, vă rugăm să ne contactați.

  • Prelungire mandat administrator: 420 lei

  • Numire/revocare administrator: 480 lei

  • Majorare/reducere capital social: 480 lei

  • Dizolvare, lichidare și radiere: 550 lei

  • Cesiune părți sociale: 1200 lei
    Onorariu pentru SRL cu 2 asociați.

  • Cesiune părți sociale între asociați existenți: 600 lei
    Onorariu pentru SRL cu 2 asociați.

  • Obținere duplicat certificat de înregistrare: 250 lei

  • Obținere duplicat certificat constatator: 200 lei

  • Obținere certificat de înregistrare cu cod EUID: 200 lei

  • Recodificare obiect de activitate conform CAEN Rev. 2: 200 lei

  • Îndreptare eroare materială: 200 lei

  • Obținere copii certificate acte Registrul Comerțului: 150 lei

  • Actualizare date de identificare: 150 lei
    Pentru actualizarea actului constitutiv cu noile date de identificare se adaugă 150 lei.

  • Autorizare coduri CAEN existente în actul constitutiv: 200 lei

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Redactare în aceeași zi: 90%
Timp economisit de tine: 100%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

0720.293.213

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin