SCHIMBARE SEDIU SOCIAL
Schimbare sediu social – 550 lei*
Mentiunea de schimbare sediu social firma presupune modificarea adresei sediului social, fie în același județ, fie în altul. În urma acestei modificari, se va schimba certificatul de inregistrare, pe care va aparea noua adresa a sediului social. Similar, pentru firmele platitoare de TVA, se va modifica si certificatul de inregistrare in scopuri de TVA.
Conform celor mai recente modificari legislative, pentru societatile care isi stabilesc sediul intr-un bloc de locuinte, dar care nu desfasoara activitati in respectivul apartament, nu mai este necesar acordul vecinilor si avizul asociatiei de proprietari. Acestea raman obligatorii in cazul in care firma desfasoara activitati la sediul social.
O problema des intalnita in cazul procedurii de schimbare sediu social o reprezinta dificultatea identificarii unei locatii pentru stabilirea sediului. Din acest motiv, Lextor ofera solutii de gazduire sediu social, la cele mai atractive preturi.
Acte necesare schimbare sediu social:
- copii C.I. asociati si administratori;
- copie act proprietate al imobilului unde va fi stabilit sediul;
- copii C.I. proprietari imobil;
- copie certificat inregistrare firma.
Servicii prestate pentru schimbare sediu social:
- redactarea tuturor documentelor necesare la dosar: decizie/hotarare, act constitutiv, contract de comodat/contract de inchiriere;
- completarea formularelor;
- depunerea dosarului de schimbare sediu social;
- ridicarea actelor de la Registrul Comertului;
- consultanta gratuita.
* Onorariu pentru societatile cu asociat unic. Daca in societate sunt mai multi asociati, se adauga suma de 100 lei/asociat suplimentar.
Despre serviciu
Program de lucru
Luni – Vineri | 9:00 – 17:00 |
Sâmbătă* | 10:00 – 15:00 |
Duminică* | 10:00 – 15:00 |
*doar cu programare
CERE OFERTĂ
Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.
Testimoniale
Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!
I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!
Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!
Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!
Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.
Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!
Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!
Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!
O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!