MODIFICARE OBIECT DE ACTIVITATE

0
modificări de activități efectuate

Modificare obiect de activitate – 420 lei*

Obiectul de activitate al societatii este reprezentat de codul CAEN (Clasificarea Activitatilor din Economia Nationala) pe care aceasta il desfasoara. Toate activitatile economice sunt structurate in diviziuni (primele doua cifre), grupe (3 cifre) si clase (4 cifre), fiecarei activitati individuale revenindu-i o clasa.

Obiectul principal de activitate este cel mentionat pe certificatul de inregistrare al firmei si, de obicei, reprezinta activitatea de baza a firmei, sau activitatea care aduce cele mai mari venituri. Pe langa cea principala, o societate poate desfasura si alte activitati, care vor fi incluse in cadrul obiectului secundar de activitate. Nu exista o limitare a numarului de activitati secundare pe care o societate le poate intreprinde, pe cand activitatea principala poate fi una singura, un singur cod CAEN.

Firma nu poate desfasura activitati care nu sunt inscrise in actul constitutiv. Mai mult, pentru a putea fi utilizat, codul CAEN respectiv trebuie autorizat la Registrul Comertului. In acest sens, se elibereaza un certificat constatator, ce atesta activitatile pe care societatea este autorizata sa le desfasoare.

Dosarul de modificare obiect de activitate poate insemna modificarea activitatii principale, extinderea sau reducerea obiectului secundar de activitate, ori ambele, simultan. In cazul modificarii obiectului principal de activitate, Registrul Comertului va elibera un nou certificat de inregistrare, pe care va fi inscrisa noua activitate principala.

Acte necesare modificare obiect de activitate firma:

  • copii C.I. asociati si administratori;
  • copie certificat de inregistrare;

Servicii prestate pentru modificare obiect de activitate firma:

  • redactarea tuturor documentelor necesare la dosar: decizie/hotarare, act constitutiv, declaratie pe propria raspundere;
  • completarea formularelor;
  • depunerea dosarului;
  • ridicarea actelor de la Registrul Comertului;
  • consultanta gratuita.

* Onorariu pentru societate cu asociat unic. Daca in societate sunt mai multi asociati, se adauga suma de 60 lei/asociat suplimentar. De asemenea, pentru societatile cu sediul in afara Municipiului Bucuresti si judetului Ilfov, se adauga un onorariu suplimentar de 100 lei.

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Gata în 4 zile de la depunere: 90%
Timp economisit de tine: 95%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin