DESCHIDERE/INCHIDERE PUNCT DE LUCRU

0
puncte de lucru deschise sau închise

Deschidere / inchidere punct de lucru – 350 lei / 250 lei

Punctul de lucru este un sediu secundar al comerciantului, unde acesta desfasoara activitati economice. La baza dosarului de deschidere punct de lucru sta contractul care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului, cel mai des sub forma contractului de inchiriere sau de comodat. De asemenea, un imobil aflat in proprietatea firmei poate servi ca punct de lucru, insa si acesta trebuie inregistrat la Registrul Comertului.

Ca si in cazul sediului social, pentru deschidere punct de lucru cu activitate, intr-un apartament de bloc, sunt necesare acordul vecinilor si avizul asociatiei de proprietari. Acestea nu sunt solicitate de catre Registrul Comertului daca imobilul este inregistrat ca spatiu comercial.

Acte necesare deschidere punct de lucru:

  • copii C.I. asociati si administratori;
  • copie contract de comodat/inchiriere pentru punctul de lucru;
  • copie a certificatului de inregistrare;

Acte necesare inchidere punct de lucru:

  • copii C.I. asociati si administratori;
  • copie certificat constatator al punctului de lucru;

Servicii prestate pentru deschidere/inchidere punct de lucru:

  • redactarea contractui de comodat/inchiriere;
  • redactarea deciziei/hotararii de deschidere/inchidere punct de lucru;
  • completarea formularelor;
  • depunerea dosarului;
  • ridicarea actelor de la Registrul Comertului;
  • consultanta gratuita

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Gata în 4 zile de la depunere: 90%
Timp economisit de tine: 95%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin