SCHIMBARE ADMINISTRATOR FIRMA
Schimbare administrator firma – 600 lei*
Administratorul este reprezentantul legal al societatii, in relatia cu tertii si autoritatile, gestionand, de asemenea, activitatea curenta a firmei. Acesta este numit de catre asociati, la infiintare, prin actul constitutiv, putand fi revocat oricand, prin hotarare, tot de catre asociati. Daca acestia considera oportun, pe parcursul desfasurarii activitatii pot fi numiti si/sau revocati alti administratori. Practic, administratorul este un mandatar al societatii, numit de catre asociati si care actioneaza conform instructionilor si in limitele impuse de asociati.
Mentiunea de schimbare administrator firma include una dintre urmatoarele operatiuni: numire administrator nou, revocare administrator existent sau revocare si numire administrator, simultan, in cadrul aceluiasi dosar. Atunci cand este numit un administrator nou, este foarte important ca acesta sa nu aiba fapte inscrise in cazierul fiscal, la data solutionarii dosarului de cesiune parti sociale la Registrul Comertului.
Acte necesare schimbare administrator firma:
- copii C.I. asociati si administratori;
- copie C.I. administrator nou;
- copie certificat de inregistrare;
Servicii prestate pentru schimbare administrator firma:
- redactarea tuturor documentelor necesare la dosar: decizie/hotarare, act constitutiv, declaratie pe propria raspundere, specimen de semnatura;
- completarea formularelor;
- depunerea dosarului;
- ridicarea actelor de la Registrul Comertului;
- consultanta gratuita.
* Onorariu pentru societate cu asociat unic. Daca in societate sunt mai multi asociati, se adauga suma de 100 lei/asociat suplimentar.
Despre serviciu
Program de lucru
Luni – Vineri | 9:00 – 17:00 |
Sâmbătă* | 10:00 – 15:00 |
Duminică* | 10:00 – 15:00 |
*doar cu programare
Locație
CERE OFERTĂ
Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.
Testimoniale
Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!
I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!
Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!
Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!
Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.
Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!
Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!
Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!
O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!