RADIERE PFA/II/IF
Radiere PFA/II/IF – 350 lei
La fel ca si in cazul societatilor, si pentru PFA, Intreprindere Individuala sau Intreprindere Familiala, ultima etapa de existenta a acestor entitati se incheie o data cu radierea. Comparativ cu radierea unei societati de tip SRL, atunci cand vorbim despre procedura de radiere PFA/II/IF, vorbim despre o procedura mult mai simpla. Acest lucru se datoreaza faptului ca nu exista situatii financiare de lichidare si nici termene legale de opozitie, intregul proces fiind finalizat in aproximativ 4 zile lucratoare.
Pentru radierea PFA/II/IF este nevoie de urmatoarele acte:
- copie a certificatului de inregistrare;
- copii certificate constatatoare de autorizare.
Serviciile oferite pentru radiere PFA/II/IF sunt urmatoarele:
- Completarea cererii de radiere de la Registrul Comertului pentru formele de organizare de tip PFA, II si/sau IF;
- Elaborarea actului aditional la Acordul de Constituire pentru Intreprinderea Familiala cu privire la radierea acesteia, daca vorbim despre o Intreprindere Familiala;
- Completarea dosarului ce urmeaza a fi depus la Registrul Comertului;
- Depunerea dosarului pentru radiere PFA/II/IF la Registrul Comertului;
- Servicii de consultanta gratuita pentru radierea uneia dintre formele de organizare de tip PFA, II sau IF;
- Ridicarea actelor care atesta radierea PFA/II/IF de la Registrul Comertului.
Despre serviciu
Program de lucru
Luni – Vineri | 9:00 – 17:00 |
Sâmbătă* | 10:00 – 15:00 |
Duminică* | 10:00 – 15:00 |
*doar cu programare
Locație
CERE OFERTĂ
Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.
Testimoniale
Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!
I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!
Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!
Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!
Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.
Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!
Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!
Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!
O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!