INFIINTARE PFA

0
persoane fizice autorizate înființate

Infiintare PFA – 300 lei*

Cea mai simpla metoda pentru a putea desfasura o activitate economica in mod legal si pentru a putea beneficia de o inregistrare fiscala este Persoana Fizica Autorizata (PFA). Aceasta forma juridica isi desfasoara activitatea economica pe baza fortei de munca a titularului, respectand activitatile economice permise de lege, conform art. 2 lit. i din OUG nr. 44/2008.

Pentru infiintare firma PFA sunt necesare respectarea unor conditii, dupa cum urmeaza:

  • Varsta minima de 18 ani pentru persoanele fizice care doresc autorizarea in vederea prestarii de activitati economice;
  • Cazier fiscal fara fapte inscrise, sanctionate de legile financiare, cele vamale sau de cele privind disciplina financiar-fiscala;
  • Existenta unui sediu profesional declarat conform cerintelor in vigoare;
  • Calificare sau experienta profesionala, pentru fiecare activitate (cod CAEN) ce urmeaza sa fie desfasurata ca PFA.

In privinta impozitarii PFA-ului, trebuie subliniat faptul ca incepand cu anul 2016 nivelul impozitelor este mai mare decat in cazul microintreprinderilor. Exista o varianta avantajoasa de impozitare in cazul unui PFA, si anume „norma fixa de venit”. In cadrul acestei optiuni de impozitare, impozitul si asigurarile sociale sunt calculate in baza unui venit de calcul fix, care nu tine cont de incasarile PFA-ului. Aceasta baza de calcul este stabilita pentru fiecare judet de catre autoritatile locale si ANAF.

Din punct de vedere administrativ, exista anumite avantaje in privinta PFA-ului. Titularul poate sa se ocupe personal de contabilitate, numarul de documente obligatorii pentru gestiunea PFA-ului sunt mult mai reduse comparativ cu societatile, iar veniturile incasate nu trebuie justificate, astfel incat incasarile pot sa fie folosite de catre titular dupa bunul plac.

Spre deosebire de o societate de tip SRL, pentru infiintare firme PFA trebuie justificate studiile pe baza unor acte doveditoare pentru activitatile care urmeaza a fi intreprinse in cadrul acestui PFA. Pentru infiintarea unui PFA este nevoie de urmatoarele acte: copie a cartii de identitate a titularului PFAsi copie a actului de proprietate al sediului profesional.

Serviciile oferite pentru infiintare firme PFA includ urmatoarele:

  • Redactarea contractului pentru sediul profesional;
  • Rezervarea denumirii PFA-ului la Registrul Comertului;
  • Redactarea declaratiei model 1 sau model 2 pentru infiintarea PFA-ului;
  • Oferirea de consultanta juridica la infiintarea PFA-ului;
  • Intocmirea dosarului complet si depunerea online a acestuia la Registrul Comertului;
  • Ridicarea actelor PFA-ului de la Registrul Comertului.

* Onorariu pentru PFA cu sediul in Municipiul Bucuresti sau judetul Ilfov. Pentru sediul profesional in alt judet se adauga suma de 100 lei.

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Gata în 4 zile de la depunere: 90%
Timp economisit de tine: 95%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin