RADIERE SRL

0
radieri de societăți finalizate

Radiere SRL – 550 lei*

Orice societate poate fi radiata in momentul in care proprietarul doreste acest lucru din varii motive. Pentru radierea unei firme de tip societate cu raspundere limitata este nevoie de publicarea in Monitorul Oficial partea a IV-a a actului de dizolvare a societatii. Ulterior, trebuie sa expire termenul legal de opozitie (30 zile) pentru a se putea depune dosarul de radiere firma SRL.

In acest interval de timp de 30 de zile, creditorii firmei, sau statul, prin organele abilitate (precum ANAF) au posibilitatea de a se opune lichidarii firmei, in situatia in care firma are datorii. Daca in acest interval de timp este inregistrata o opozitie cu privire la lichidarea firmei, aceasta nu mai poate fi radiata din Registrul Comertului decat la momentul efectuarii dovezii cu privire la stingerea datoriilor respective. In contextul in care creditorii vor depune o opozitie la Registrul Comertului, aceasta va fi solutionata la tribunalul pe raza caruia se afla sediul social al societatii.

Pentru radiere firma SRL sunt necesare anumite acte:

  • Actele de identitate ale asociatilor si administratorilor societatii;
  • Copie a certificatului de inregistrare al firmei;
  • Dovada depunerii la ANAF a bilantului de lichidare – necesara dupa expirarea termenului legal de opozitie.

Pentru radiere firma SRL oferim urmatoarele servicii:

  • Redactarea deciziei/hotararii de dizolvare si lichidare a societatii
  • Consultanta gratuita cu privire la radiere firma SRL;
  • Depunerea dosarului complet la Registrul Comertului;
  • Ridicarea actelor care dovedesc radierea societatii de la Registrul Comertului.

* Onorariu pentru societate cu asociat unic. Daca in societate sunt mai multi asociati, se adauga suma de 60 lei/asociat suplimentar. De asemenea, pentru societatile cu sediul in afara Municipiului Bucuresti si judetului Ilfov, se adauga un onorariu suplimentar de 100 lei.

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Depunerea ambelor dosare: 100%
Timp economisit de tine: 95%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin