PRELUNGIRE SEDIU SOCIAL

0
prelungiri de sediu efectuate

Prelungire sediu social – 250 lei

In cazul in care la infiintarea firmei sau la schimbarea sediului, contractul pentru sediul social a fost incheiat pe o perioada limitata, inainte de expirare acesta trebuie prelungit printr-un act aditional sau printr-un nou contract. Valabilitatea sediului social este un aspect deosebit de important pentru functionarea firmei, expirarea acestuia generand o serie de consecinte neplacute pentru orice antreprenor.

In primul rand, societatea cu sediul social expirat va fi declarata inactiva de catre ANAF, iar daca aceasta este platitoare de TVA, va fi anulat si codul de TVA. In al doilea rand, inactivitatea firmei, declarata de catre ANAF, se inscrie in cazierul fiscal al administratorului societatii. In consecinta, administratorul nu va mai putea detine calitatea de asociat sau administrator in nicio alta societate noua.

Astfel, procedura de prelungire sediu social nu trebuie ignorata sau amanata, deoarece consecintele sunt majore, insa pot fi evitate foarte usor.

Acte necesare prelungire sediu social:

  • copie C.I. administrator;
  • copie certificat inregistrare firma;
  • copie a contractului vechi de comodat/inchiriere;
  • copii C.I. proprietari imobil;

Servicii prestate pentru prelungire sediu social:

  • redactarea contractui de comodat/inchiriere sau a actului aditional;
  • completarea formularelor;
  • depunerea dosarului de prelungire sediu social;
  • ridicarea actelor de la Registrul Comertului;
  • consultanta gratuita.

Despre serviciu

Toate taxele incluse: 100%
Gata în 4 zile de la depunere: 90%
Timp economisit de tine: 95%

Program de lucru

Luni – Vineri 9:00 – 17:00
Sâmbătă* 10:00 – 15:00
Duminică* 10:00 – 15:00

*doar cu programare

contact@lextor.ro

Locație

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Politica de confidenţialitate.
I Accept

CERE OFERTĂ

Ai nevoie de mai multe detalii? Completează formularul alăturat și te contactăm noi.

Testimoniale

Reprezint mai multe societati si am apelat la ei cu diverse dosare. De la autorizare coduri CAEN, extindere obiect secundar, pana la infiintare firma, totul a decurs impecabil. Ma bucur ca i-am gasit si ramanem in colaborare, in ceea ce priveste relatia cu Registrul Comertului. Recomand cu toata increderea!

Alina Ionela Gheorghe

I-am găsit întâmplător pe net și am apelat pentru înființare firma. Am fost foarte multultumit de servicii și comunicarea avuta cu ei. Actele au ieșit foarte repede. Ii recomand cu mare încredere!

Robert

Apelez la ei pentru a treia infiintare de firma si am mai lucrat si la un dosar de schimbare sediu social. Am revenit mereu pentru ca actele se redacteaza foarte repede si fara deplasari. Preturile sunt mai mult decat bune, comparativ cu ceea ce primesti. Recomand cu toata increderea!

Dana Hobinca

Am apelat din întâmplare la ei, dar am fost atât de mulțumit, încât i-am recomandat si prietenilor mei. Cu toate ca a fost o primă colaborare, am simtit ca ne cunoastem de mai mult timp. Am apreciat deschiderea față de client, faptul că se răspunde la mesaje si apeluri. Recomand din suflet sa apelați la serviciile lor!

Dumitru Goci

Recomand cu toata increderea! Totul este tratat cu maxima seriozitate si actele se intocmesc foarte repede. Am facut o autorizare de cod CAEN, de care am avut nevoie urgent si totul a decurs in timpul promis.

Alex Stein

Am apelat pentru o deschidere de punct de lucru,apreciez profesionalismul oferit de către lextor,nu ezitați sa apelați la serviciilor !!!!!

Catalin Marius

Am colaborat excelent! Au fost disponibili de fiecare dată, au răspuns detaliat la fiecare întrebare și au făcut ca un proces în general greoi și time consuming (în cazul meu, mutarea unui sediu social și toată birocrația care vine odată cu asta) să aibă loc rapid și fătă probleme. Super atenți și implicați în ceea ce fac!

Anca R. Costea

Am colaborat excelent! Recomand cu încredere!

Alina Ionita

O echipa formata, foarte prompti si preturi foarte bune!

Maxim Florin